Tóth Krisztina
Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és problémamegoldás terén.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2015)
(Kéziratban)
Előnézet |
PDF
(disszertáció)
Download (7MB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (349kB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (388kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Disszertáció (Doktori értekezés) |
---|---|
Publikációban használt név: | Tóth Krisztina |
Idegen nyelvű cím: | The comparative analysis of paper- and -pencil and computer-based inductive reasoning, problem solving and reading comprehension test results of upper elementary school students |
Témavezető(k): | Témavezető neve Beosztás, tudományos fokozat, intézmény MTMT szerző azonosító Molnár Györgyvér habilitált egyetemi docens, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet 1000180 |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Doktori iskola: | Neveléstudományi Doktori Iskola |
Tudományterület / tudományág: | Bölcsészettudományok > Neveléstudományok |
Nyelv: | magyar |
Védés dátuma: | 2015. november 26. |
EPrint azonosító (ID): | 2785 |
A mű MTMT azonosítója: | 3028168 |
doi: | https://doi.org/10.14232/phd.2785 |
A feltöltés ideje: | 2015. nov. 03. 13:10 |
Utolsó módosítás: | 2020. ápr. 27. 09:54 |
Raktári szám: | B 5967 |
URI: | https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2785 |
Védés állapota: | védett |
Actions (login required)
Tétel nézet |